———————–COCA EN TONYINA————-YO NO DIC RES..HEU DIU ELL

Foros CANAL MAYORMENTE ———————–12 ————-AÑOS————- ———————–COCA EN TONYINA————-YO NO DIC RES..HEU DIU ELL

Autor Respuestas
diario # Posted on 31 julio, 2010 at 10:42

Tu mateixa, Gotzone, a lo millor te díen Angeles Mora Temprano; y clar, rodejá de Nerees y Edurnes en la Universitat de Bilbo, cavilaríes: “¡Recollons, en este Mª Angeles espanyol de barbacho y els apellits que tinc no aplegue a cap de puesto, ¿qué faig?”. En eixe do femení que tens pera reviscolarte en situacions empalagoses, pensaríes: “¡Ya tinc la clau, recontrarecollons, traduixc bacorerament el meu nom al vasc (Gotzo, Angel; Gotzone, Angela); y, enviant Angeles a fer la ma, em convertixc en la neskapolita Gotzone Mora!”. Estic segur de que usaríes termens en més finea y, per supost, no crec que hauríes renunciat al teu nom espanyol, ¿vitat, reyna?.

Admirá Gotzone-Angela Mora Temprano: tingueres corpenta pera anfrontarte als fascistes d’Euskadi, ¿t’arriscarás a fer lo mateix contra el femer catalaner que aufega al poble valenciá?. El sinyor Camps -seguint l’eixemple de Culebrica Saplana-, ha donat el mánec de la paella universitaria a la Generalitat de Catalunya, pues Font de Mora asoles es antóbina de tendeta de chinos