bueno vaig a esplayarme un poc..

Autor Respuestas
diario # Posted on 19 septiembre, 2010 at 11:17

y lo mal de tot es que la gent seuagarra apit,se creu que lo que se posa van pa ells o elles y agarren cada sofoco que per collons responen ….dixeulos….ano ser que se sapiga qui son,,que moltes vegades son els mateixos simplemt que se aburrixen de bore que no ya res que siga del seu gust,y si eu ya responen,pero en atres nicks…..
Pareis mentira en el temps que estem asi les voltes que les que estan darrere de este trasto se posen nicks pa confundir al personal……a mi per eixemple man dit que ne tinc un carro de nicks…son adivines y molt sabudes o aixo creuen………els o les pobres,y que lianem a fer?,pues ya eu veeu yo seguix igual.( com un mort) ni me inmute ni me sofoque.-CHE!! QUE DIGUEN LO QUE VUIGEN !! si aixina se troben agust,..UNA PASTILLA MENOS QUE SE PRENEN Y SE QUEDEN TAN PANCHES POBRES…….aso pa molts es un desahogo,,,,pero pareix mentira que estigen en lo mon,,,,,¿esque son persones que no tenen veins?o amigs propet, esque sols els agrada fotre no mes que perque si….aixo es lo mes fasil…..pero y la buga que?y el agranar que? y fer el mangar que?..deu de fer una aulor la casa de chabola……bueno ,vaix a seguir en lo meu que es mes imortant que aso,,,y despues si ting ganes entrare……..

Y espabileuuuuu, que ya es horaaaaa,que mentres va el carro fa ruido,,,aleeeeeee a la marcheta….bon dia nubol,pero vó

DIARIO