Respuesta a: ———————–12 ————-AÑOS————-

Foros CANAL MAYORMENTE ———————–12 ————-AÑOS————- Respuesta a: ———————–12 ————-AÑOS————-

Autor Respuestas
Azaña nou # Posted on 5 octubre, 2014 at 21:22
Avatar de Azaña nou

Jo sí que pase ¡i m´agrada tot lo teu!. Hi ha saps que estic allá… mes allá, i de vegades per aquí. Soc socarrat y tu Cabanyalera ¿o Cabañalera?. Lo de sempre al ” Cap i casal”, Valencia o mes bé castellá? ¡Quin disgust cuan l´any pasat el 9 d´Octube al matí en la diada a la Plaça del Ajuntament una dona li digé que Jaume 1 era neixcut catalá, ho preguntá a les amigues i…va enrrollar la blavera i va desapareixer ¡en fí!, i es que els valencians som tan ignorants…
No deixes d´escriure- Hi ha saps que ens veurem i dic jo: ¿perqué no a ca l´amic Angel el dels “Angels” de la platja? Ho coneixes ¿no?