———————–12 ————-AÑOS————-

Foros CANAL MAYORMENTE ———————–12 ————-AÑOS————-

Este foro contiene 16,851 respuestas, tiene 141 mensajes y lo actualizó Avatar de diario diario hace 7 años.

Viendo 15 publicaciones - del 12,211 al 12,225 (de un total de 16,852)
Autor Mensajes
Autor Mensajes

diario

said

cuenta atras…………………….12

diario

said

——–mes faba no pox estar…soooooo,tonto….el 15 es cuant me vaig,quina persecusio,collons……tots els anys vaig per isa fecha “vasi”pero la tocá de telefon pa res te valgue,tu creus que ting quedir cuant y com y a quin hora…..pues eu teniu,clar en mi,pareix mentira que no me conegues,per lo menos per telefon..

qui vuiga saber…mentires en ell……………..y aixo te pasa per pesat…………..¿cuant ten vas tú?cuant vens tú?…y que li impotata a ningu cuant vaig o torne…….sols dic les coses a qui crec que no es chismos,ni es porter del MADRID.per no dirte un altra cosa……….ya estas mes tranquilet?..ya pox dormir tranquil?….o vols saber el hora tambe que menvaig…y aixina no preocuparte……..menos mal que no eres el home del FRAC..si no quin poll o llemena mes apegalos collons….

cuant no estiga voras com se nota en el chat y en el foro,per que ningu,per molt que vullga sera igual que yo.y cuant torne vorem qui me suplanta…….soles te queden 2 dies pa no sufrir.y que descanse el foro…………..y damunt posare fotos.

a le ,que la calor no te desgaste la testa y descansa tu tambe…que alli no ting (internet ni telefon).alli vaig a tocarme la ¿? y desconexio total……algo mes .señor ANTONIO.?mes que res es per el interes que tens y no se perquë??

bó y ya sinse res mes que dirte,te dixare que acampes a les teues:::??’…….saluditos.mister

MADAM

said

cuenta atras…………………….11

ANTONIO.

said

cuenta atras Diariet ten vas de marcha a Marte jajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajaajajajajajjaj

ANTONIO.

said

11,12,13,14 y 15 ala ya se han acabat les vacasions aixina que torna paca casa xica jajajajajajajajajajajajajajajajjajaja

diario

said

cuenta atras………………………10

diario

said

cuenta atras…………………………9

MADAM

said

cuenta atras……………………….8

diario

said

cuenta atras……………………….7

diario

said

cuentra atras…………………..6

diario

said

cuenta atras……………..5

diario

said

cuenta atras ………………………..4

MADAM

said

ALA ACOMENSAR DE NOU,MANACOLLONS LA COSA HE!!!NO PODIES POSARO AL FINAL CHE AHHHH Y NA MENOS QUE A LES 7 DEL MATI,,,AIXO MANA GANES DE FER PUÑETES……
NO TE PREOCUPES QUE YA POSARE CUANT ME VAIG,NO PATIXQUES DE RES…Y NO TE PREOCUPES PER MI QUE SOC GRANDETA YA PA SABER LO QUE POSE Y LO QUE NO Y DAMUNT BEN PRESIOSA EN CARN,………TU DONALI CORDA ALA TEUA YEGUA,Y PREOCUPAT PER ELLA QUE YO ESTIC MOLT VE,A DE MES NO TE VAIX A DIXAR HERENSIA,jajajajaja,AIXINA QUE TRANQUILET.Y DESCANSA Y FES VACANSES DE DITS,Y DE CAP…………………..ALE QUE PASES BONDIA CHIQUET

ANTONIO.

said

SE POT SABER CUANTS CONTERS TE QUEDEN PER ANARTE A MARINA D´OR XICA DISMEU DIARIET
BESETS PER A TU DIARIET

diario

said

Cuenta atras…………………..3

Viendo 15 publicaciones - del 12,211 al 12,225 (de un total de 16,852)

Debes estar registrado para responder a este foro.

* hoy ...

CARGANDO...
Colabora:  
Oír Mejor Premios AUI: Mayormente.com, mejor web NO al maltrato a los mayores - Ponte En Su Piel